tiistai 15. lokakuuta 2013

Luupilla Robinin korvissa


Suomen suosituin teiniartisti Robin oli kiireinen kolmannen albuminsa julkaisupäivänä 4. lokakuuta. Ohjelmassa oli runsaasti haastatteluja, nimmarikeikkaa ja huipennuksena Robin vastaanotti tuplaplatinalevyn Boom Kah -albumista. Siis sen ilmestymispäivänä.

Kaiken kiireen keskellä Robin ehti kuitenkin väsätä oman Viikonloppulistansa ja sanella kommenttinsa listan biiseistä. YleX:n sohvilta tavoitettu nuori mies kasasi listansa muutamassa minuutissa kappaleista, joita on viime aikoina eniten kuunnellut. Siitä nimi Luupilla Robinin korvissa.

1. Adam Lambert: Aftermath
"Adam on niin hyvä laulamaan, että biisistä tulee jo siitäkin syystä hyvä fiilis. Muistan kun Joonas Angeria (tuottaja-lauluntekijä) soitti biisin mulle studiossa."

2. Thirty Seconds to Mars: Up in the Air
"Tosi hyvin tehty biisi, jossa on massiivinen musavideo."

3. will.i.am: Bang Bang
"Hyvin hämmentävä biisi, kun mukana on perinteisiä soittimia, mutta kertosäe on ihan konepoppia. Monipuolinen."

4. Mikael Gabriel: Mökille
"Tästä tulee kesäinen fiilis."

5. Katy Perry: Firework
"Mun piti esittää tää Tartu mikkiin -ohjelmassa, mutta olin puhekiellossa ja vedin vain yhden oman biisin. Oon alkanut pitää tästä."

6. Spekti feat. Setä Tamu: Teen mitä haluun
"Tässä on omituiset riimit ja tätä on hauska kuunnella. Sanoitukset ovat tärkeessä osassa."

7. Cazzette: Beam Me Up
"Hyvä nostatusbiisi, tuo hyvän fiiliksen."

8. Miley Cyrus: Wrecking Ball
"Hyvä kokonaisuus. Verset hillittyjä ja kertsit lähtee kivasti. Videosta mulla ei ole mitään sanottavaa."

9. Cheek: Kuka muu muka
"Mä oon kuunnellut Cheekin uutta levyä aika paljon ja pidän siitä, mutta tää biisi pomppas erityisesti kokonaisuudesta."

10. Sanni: Jos mä oon oikee
"Sannin esikoislevy on törkeen hyvä! Aika monta biisiä levyltä on jatkuvassa kuuntelussa. Tässä biisissä erityisesti hyvä sanoitus."

11. Ylvis: The Fox
"Kaikki kuuntelee tätä erikoista biisiä. Alku on vakuuttava, mutta kun kertsi lähtee iskee hämmennys."

12. Ellie Goulding: Burn
"Onnistunut biisi ja vaikka tätä on soitettu paljon, en ole kyllästynyt siihen. Elliellä muutama tosi hyvä kappale."



                                           

Lähteet

yle
spotify

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

*asiallisia kommentteja